دلخوشی شبهای من

هر آنچه شبها ساعت 23:30 به ذهنم می آید

دلخوشی شبهای من

هر آنچه شبها ساعت 23:30 به ذهنم می آید

یک تماس...

ز- سلام. کاری داشتی؟

م- سلام. خواستم از هم جدا شیم.

ز- چی؟!!! چرا؟ چی داری میگی؟

م- می خوام از هم جدا شیم.

ز- چرا؟ برای چی؟ باز نشستی فکر کردی؟ مگه منو نمی خواستی؟

م- نه. چون می خوام تموم شه.

ز- خونوادت قبول نمی کنن یا خودت هم نمی خوای؟

م- خودمم نمی خوام.

ز- باور نمی کنم. شوخی می کنی.

م- نه جدی می گم. می خواستمت. ولی این مدت بعد از اینکه با خونوادم مطرح کردم چون قبول نکردن زندگیم به هم ریخت.

ز- خب؟

م- اینکه ما به هم می رسیم یا نه. اینکه می تونیم بالاخره ازدواج کنیم یا نه. همه اینا روز و شب رو ازم گرفته. رو کارم تاثیر گذاشته. بی حوصله شدم.

ز- حق داری. ولی بیا صبر کنیم شاید قبول کنن.

م- فکر نمی کنم. اصلاً هیچ جوری راه نمی آن.

ز- یعنی تموم؟

م- آره.

ز- حداقل بزار دوست دخترت بمونم. باور کن بدون تو نمی تونم.

م- می تونی. بهتره تموم کنیم. فقط داریم بیخودی این ارتباط رو کِش می دیم.

ز- من که مشکلی ندارم. می تونم وایستم. خوشحالم هستم از اینکه قبل از این می گفتی با هم می مونیم.

م- من تحملشو ندارم. اینکه ببینم کسی به خاطرم وایستاده که امیدی به ازدواج نیست.

ز- یعنی نمی خوای حتی دوست دخترت بمونم.

م- باید تموم شه.

ز- من نمی تونم. مگه بگی دوستم نداری و الا ولت نمی کنم. چون دوستت دارم. ما با هم یکسال زندگی کردیم. درسته از هم دور بودیم فقط با تلفن صحبت می کردیم. ولی با یک زندگی فرقی نداشت.

م- می دونم.

ز- دوستم نداری؟

م- نه.

ز- نه؟!!!

م- نه

ز- باور نمی کنم. اینو میگی چون می خوای جدا شیم. مگه نه؟

م- نه.

ز- وای نه.

م- آره. دیگه تمومه.

ز- یعنی دیگه نمی خوای بهم زنگ بزنی؟

م- نه.

ز- پای کسی در میونه؟

م- چند بار اینو پرسیدی. گفتم بهت نه. چند بار هم بهت گفتم دیگه ازدواج نمی کنم. اگه پدرو مادرم هم نخواستن من تو اون خونه بمونم. میرم جدا زندگی می کنم.

ز- این کار رو نکن. باشه؟ پدر و مادرت هرکاری کردن. تو این کار رو نکن. بمون تو اون خونه. پدر و مادرت به گردنت حق دارن.

م- من میرم شام.

ز- دیگه زنگ نمی زنی؟

م- چرا. ولی تصمیم من قطعیه که جدا شیم.

ز- (سکوت)

م- (سکوت)

ز- تو نخواستی.

م- آره. شاید منم خودم نخواستم. می دونی چقدر افسرده و سرخورده ام؟ (سکوت) بریم؟

ز- بریم. مواظب خودت باش. خداحافظ.

م- تو هم مواظب خودت باش. خداحافظ


هر دو با آهی که از ناراحتی کشیده شد، تماس رو قطع کردند.


(م) من و (ز) هم کسی بود که یکسال باهش صحبت می کردم. تقریباً همونی بود که می خواستم ولی چون دو سال ازم بزرگتر بود، پدر و مادرم موافق نبودند.

اهداف من تا چند سال بعد

امشب اهدافی تو ذهنم اومد:

  • پایان نامه رو هر چه سریعتر مقاله کنم و دفاع کنم.
  • بطور جدی پیگیر آزمونهای زبان مثل تافل و آیلتس باشم.
  • باز بطور جدی پیگیر آزمونهای مدارک مایکروسافت باشم.
  • کار توی شرکت رو از حالت تمرکز روی یک پروژه ساده دربیارم و روی کارها و پروژه های بزرگ کار کنم. مثل مفهوم RIA در ASP.NET و Axum از مایکروسافت
  • به نرم افزار به دید یک منبع درآمد هم نگاه کنم و نه فقط بصورت یک راه برای لذت از زندگی و عشق و حال
  • پروژه تماس ها رو برای اون شرکت بفرستم.
  • به ازدواج فکر نکنم!
  • برنامه نویسی روی پروژه های آنلاین رو ادامه بدم.

آلبوم آن روزها از فرید فرجاد

حدود 12 گیگا بایت آهنگ بدون کلام دانلود کردم که می خوام تو هر پست لینکشو بزارم. یه توضیحی هم واسه هر کدوم بنویسم. اولی که الان دارم گوش میدم آلبوم "آن روزها" از "فرید فرجاد" هست. ویولون فوق العاده ای میزنه. به همراه پیانو.  در ضمن برام جالب بود برای پیدا کردن رمز فایلها یه سایتی این آلبوم ها رو معرفی کرده بود واسه دانلود که خارجی بود. کلی هم کاربرای دیگه براش کامنت گذاشته بودند. جالب بود. بد نیست برید اونجا رو ببینید.


لینک دانلود: هر کدوم حدود 100 مگابایته.

آلبوم آن روزها از فرید فرجاد بخش اول:
http://rapidshare.com/files/39774704/farid_farjad_-_an_roozha__1.rar
آلبوم آن روزها از فرید فرجاد بخش دوم قسمت اول:
http://rapidshare.com/files/39864136/farid_farjad_-_an_roozha__2.part1.rar
آلبوم آن روزها از فرید فرجاد بخش دوم قسمت دوم:
http://rapidshare.com/files/39864791/farid_farjad_-_an_roozha__2.part2.rar
آلبوم آن روزها از فرید فرجاد بخش سوم:
http://rapidshare.com/files/39873713/farid_farjad_-_an_roozha__3.rar
آلبوم آن روزها از فرید فرجاد بخش چهارم:
http://rapidshare.com/files/39882856/farid_farjad_-_an_roozha__4.rar

رمز عبور فایلها: heyrodrigo


خوش و خرم باشید.