دلخوشی شبهای من

هر آنچه شبها ساعت 23:30 به ذهنم می آید

دلخوشی شبهای من

هر آنچه شبها ساعت 23:30 به ذهنم می آید

خودرو زندگی

منم نشسته در خودرویی که با سرعتی گاه آرام و گاه تند و گاه ایستاده

در جاده ای یکطرفه تا بینهایت 

ظرف عسلی در دستم که می خورم که گاه از شیرینی به تلخی می گراید

مناظر سمت راست جاده قشنگ و زیبا

مناظر سمت چپ جاده بایر و زشت و پر از آشغال

سی دی های آهنگ ماشین آهنگ های جالبی دارن 

یکی قشنگ یکی زشت یکی پر تحرک یکی ملایم یکی بدون کلام و ...

آینه های ماشین شفاف که پشت سر رو ببینم



من در جاده زندگی

همسفر دوست داشتنی ام ظرف عسل

آهنگ ها همان انسان های اطراف من

آینه ها گذشته ام را نشان می دهند

موقع افسردگی پیاده می شم

موقع سرخوشی با هر آهنگی می گازونم عسل هم برام خوشمزه است

پیچ های جاده نمی ذاره آینده رو ببینم



می خوام جاده رو خودم بسازم

مستقیم و امن با آسمان صاف

هر دو بر جاده گلهای خوشبو

ماشینم هیچوقت واینسته حتی اگه حواسم به جاده نباشه


دیگه همین ...