دلخوشی شبهای من

هر آنچه شبها ساعت 23:30 به ذهنم می آید

دلخوشی شبهای من

هر آنچه شبها ساعت 23:30 به ذهنم می آید

خدا دوستم داره

خدا

خدا

خدا

ازت ممنونم

شکر

نعمتت رو شکر

رحمتت رو شکر


1000 تا صلوات نذر کردمم واسه 10 شب

پول که دادم

یه پروژه واسه بیماران MS که مجانی انجام میدم


بازم اگه کار خیری باشه انجام میدم


فقط میگم خدا دوستت دارم خیلی زیاد خیلی زیاد


اشکهای من واسه تو میاد پایین


تویی که معنی عشق رو به من یاد دادی


تویی که به من فهموندی که میشه دوست داشتن باشه

میشه همیشه بودن باشه


با تو

با تو

با تو


دوستت دارم خدا دوستت دارم

نظرات 2 + ارسال نظر
وبساز دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 09:55 http://www.2websaz.co.cc

همیشه هستند کسانی که نمی خواهند پرواز تو را ببینند تو به پرواز فکر کن نه به آنها

ســــخن مانند دامن دخــتران است , هر چه کوتاه تر باشد به هدف نزدیک تر است (امیر جوان)


چه دعایی کنمت بهتر از آن ، که خدا پنجره ای رو به اطاقت باشد

وبساز ابزار وب نویسان جوان
جدیدترین کذهای موزیک

رامین دوشنبه 22 شهریور 1389 ساعت 10:34 http://safarkarde.blogsky.com/

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است..
رنجی که هر لحظه میکشم..هر شب..هر روز..
غم با کسی زاده نشده..اصلا غمی تو دنیا وجود نداره..
سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد