دلخوشی شبهای من

هر آنچه شبها ساعت 23:30 به ذهنم می آید

دلخوشی شبهای من

هر آنچه شبها ساعت 23:30 به ذهنم می آید

اهداف من تا چند سال بعد

امشب اهدافی تو ذهنم اومد:

  • پایان نامه رو هر چه سریعتر مقاله کنم و دفاع کنم.
  • بطور جدی پیگیر آزمونهای زبان مثل تافل و آیلتس باشم.
  • باز بطور جدی پیگیر آزمونهای مدارک مایکروسافت باشم.
  • کار توی شرکت رو از حالت تمرکز روی یک پروژه ساده دربیارم و روی کارها و پروژه های بزرگ کار کنم. مثل مفهوم RIA در ASP.NET و Axum از مایکروسافت
  • به نرم افزار به دید یک منبع درآمد هم نگاه کنم و نه فقط بصورت یک راه برای لذت از زندگی و عشق و حال
  • پروژه تماس ها رو برای اون شرکت بفرستم.
  • به ازدواج فکر نکنم!
  • برنامه نویسی روی پروژه های آنلاین رو ادامه بدم.
نظرات 2 + ارسال نظر
پویا جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 04:37 http://harfetanhayi.blogsky.com/

سلام . لینک دادم بهتون . شما هم اینکارو بکنبد ممنون میشم

پ جمعه 30 مرداد 1388 ساعت 14:31 http://eteraz.blogsky.com

اگه می شه برای iPhone هم نرم افزار بنویسD:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد