دلخوشی شبهای من

هر آنچه شبها ساعت 23:30 به ذهنم می آید

دلخوشی شبهای من

هر آنچه شبها ساعت 23:30 به ذهنم می آید

خدا دوستم داره

خدا

خدا

خدا

ازت ممنونم

شکر

نعمتت رو شکر

رحمتت رو شکر


1000 تا صلوات نذر کردمم واسه 10 شب

پول که دادم

یه پروژه واسه بیماران MS که مجانی انجام میدم


بازم اگه کار خیری باشه انجام میدم


فقط میگم خدا دوستت دارم خیلی زیاد خیلی زیاد


اشکهای من واسه تو میاد پایین


تویی که معنی عشق رو به من یاد دادی


تویی که به من فهموندی که میشه دوست داشتن باشه

میشه همیشه بودن باشه


با تو

با تو

با تو


دوستت دارم خدا دوستت دارم

غم با من زاده شده منو رها نمی کنه

در خواب ناز بودم شبی    

              

                        دیدم کسی در میزند 

                     

                                            در را گشودم روی او  

                                     

                                                                 دیدم غم است در میزند    

 

ای دوستان بی وفا  

                   

                        از غم بیاموزید وفا..... 

                                  

                                                    غم با همه بیگانگی  

                                                            

                                                                           هر شب به من سر میزند 

چه رنجی می کشم

.

.

.

.

.

.

.

.

چه رنجی می کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است.  

«دکتر علی شریعتی »