دلخوشی شبهای من

هر آنچه شبها ساعت 23:30 به ذهنم می آید

دلخوشی شبهای من

هر آنچه شبها ساعت 23:30 به ذهنم می آید

آخرین باری که...

گفت از آخرین باری که.....


‫منم گفتم:


  •  آخرین باری که حس کردم دارم خوشبخت میشم فهمیدم بدبخت ترین آدم روی زمینم
  •  ‫آخرین باری که از خدا یادم رفت فهمیدم چقدر خدا با منه
  •  ‫آخرین باری که گریه کردم فهمیدم برای مرد مشکلات بزرگتری هم وجود داره
  •  ‫آخرین باری که مزه عشق رو چشیدم فهمیدم چیز بی خودیه
  •  ‫آخرین باری که آهنگ غمگین گوش دادم ولی فهمیدم همین غم من رو بیشتر دوست داره که همیشه با منه
  •  ‫آخرین باری که تو بارون راه رفتم فهمیدم چقدر دیونه ام که چتر برنداشتم
  •  ‫آخرین باری که به سرم زد برم حرم فهمیدم خدا همینجاست کجا برم
  •  ‫آخرین باری که روزه سکوت گرفتم فهمیدم حرفهای زیادی خیلی میزدم قبلا
  •  ‫آخرین باری که احساس کردم دپرسم فهمیدم به خاطر عدم تحرکه از اون بار تا الان چندین بار دپرس شدم
  •  ‫هر باری که دلم سوخت آب سردی ریخته شد روی دلم که بتونه باز هم بسوزه
  •  ‫آخرین باری که آرزوی مرگ در تاریکترین نقطه شب کردم صبح که بیدار شدم قهمیدم چه غلطی می خواستم بکنم
  •  ‫آخرین باری که ریده شد به حالم وقتی بود که شنیدم دوست دخترم  که دوستش داشتم می خواسته خودشو بکشه


 ‫دیگه پیش من از آخرین بارهات نگی


نظرات 1 + ارسال نظر

با سلام:
آغاز ثبت نام ترم جدید کلاس های آموزش داستان نویسی پیشرفته با حضور استاد ابوالفضل درخشنده در فرهنگسرای های سرو، شفق ، رسانه و دانشگاه صنعتی شریف.
با ارایه مدرک معتبر مورد پذیرش و ارزشیابی در تمامی مراکز علمی و دولتی داخل و خارج کشور.
علاقمندان برای شرکت در کلاس های فوق با معاونت آموزش فرهنگسرای های ذکر شده تماس حاصل نمایند.
فرهنگسرای سرو : خ ولی عصر(عج) بالاتر از پارک ساعی . تلفن : 88651786
فرهنگسرای شفق : خ یوسف آباد . تلفن : 88712839
فرهنگسرای رسانه : میدان حضرت ولی عصر (عج) تلفن: 88890838
دانشگاه صنعتی شریف : خیابان انقلاب اسلامی – نرسیده به میدان آزادی . تلفن: 66165821
لطفا جهت دریافت کتاب های آموزش داستان نویسی پیشرفته از لینک زیر استفاده فرمایید. با تشکر
http://derakhshandeh.org/Payments.aspx

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد