دلخوشی شبهای من

هر آنچه شبها ساعت 23:30 به ذهنم می آید

دلخوشی شبهای من

هر آنچه شبها ساعت 23:30 به ذهنم می آید

طلب عشق زهر بی سر و پایی نکنیم…

یادمان باشد از امروز جفایی نکنیم
گر که در خویش شکستیم صدایی نکنیم
خود بتازیم به هر درد که از دوست رسد
بهر بهبود ولی فکر دوایی نکنیم
جای پرداخت به خود بر دگران اندیشیم
شکوه از غیر خطا هست خطایی نکنیم
یاور خویش بدانیم خدا یاران را
جز به یاران خدا دوست وفایی نکنیم
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند
طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم
گر که دلتنگ از این فصل غریبانه شدیم
تا بهاران نرسیدست هوایی نکنیم
گله هرگز نبود شیوه ی دل سوختگان
با غم خویش بسازیم و شفایی نکنیم
یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیم
وقت پر پر شدنش ساز و نوایی نکنیم
پر پروانه شکستن هنر انسان نیست
گر شکستیم ز غفلت من و مایی نکنیم
و به هنگام نیایش سر سجاده عشق
جز برای دل محبوب دعایی نکنیم
مهربانی صفت بارز عشاق خداست
یادمان باشد از این کار ابایی نکنیم

نظرات 2 + ارسال نظر
هیس جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 15:27 http://l-liss.blogsky.com

پیانو؟
من عاشق نگاه کردن به پیانو زدن یه نفرم
خودمم میزنم البته خیلی وقت نیست

هیچ وقت کامل این شعر نخونده بودم
قشنگ بود

ramen جمعه 29 مرداد 1389 ساعت 19:56 http://pcc2010.mihanblog.com

سلام و خسته نباشید ، در مورد تبادل لینک مزاحم شدم - اگر مایل هستید لینک منو با عنوان عمومی در وبلاگ خود لینک کنید و به من اطلاع بدین که شما رو لینک کنم ، تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد