دلخوشی شبهای من

هر آنچه شبها ساعت 23:30 به ذهنم می آید

دلخوشی شبهای من

هر آنچه شبها ساعت 23:30 به ذهنم می آید

نوع جدید چت در یاهو مسنجر

یک چیزی که توی روم های یاهو مسنجر متوجه شدم و هنوز بهش شک دارم اینه که بعضی با عنوان دختر وارد روم ها می شن و از پسرها عکس و مدرک جمع می کنن و وقتی کارشون تموم شد می گن بای. خیلی برای خود من عجیب بود. فکر می کنم کار اطلاعاتی باشه. آخه خیلی عجیبه. دخترها با عکسهای خیلی خوشگل که همه شون عکس دومی ندارن. تل هم نمی دن و همه جور هم پا می دن. قبلاً اصلا این طور نبود. پدر آدم در میو مد می خواست با یک دختر تو چت دوست بشه. حالا خدا عاقبت ما رو بخیر کنه که چی میشه؟ بهر حال الله اعلم.

نظرات 3 + ارسال نظر
آلفا سه‌شنبه 25 اسفند 1388 ساعت 17:54 http://blackpupil.blogsky.com/

:))

پس مواظب خودت باش...!! البته جدیدا به علت کمبود شوهر هم دخترا یه کم دستپاچه شدن..شما زیاد جدی نگیر این موضوع رو!! ؛)

پیش منم بیای خوشحال میشم دوست من..

★★★★لینک باکس ستاره★★★★

سلام دوست عزیز
لینک باکس ستاره راه اندازی شد
از شما دوست عزیز دعوت میکنم بعد از قرار دادن کد لینک باکس در قسمت قالب وبلاگ و جایی که قابل مشاهده باشد لینک خود را ارسال کنید تا آمار بازدید شما بالا برود
چون آغاز ثبت لینکها میباشد کسانی که زودتر مراجعه کنند سایت آنها در اول لینک باکس قرار میگیرد
ما منتظر شما هستیم

فرخ دوشنبه 9 فروردین 1389 ساعت 01:11 http://chakhan.blogsky.com

سلام . . . از یه برنامه نویس حرفه ای بعیده که گول بخوره !
بهم سر بزن شاید چشم و گوشت بازشد . . ضرر که نداره !
ارادت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد