دلخوشی شبهای من

هر آنچه شبها ساعت 23:30 به ذهنم می آید

دلخوشی شبهای من

هر آنچه شبها ساعت 23:30 به ذهنم می آید

اسیران قفس

این قطعه 3 دقیقه ای رو حتماً گوش کنید. فوق العاده است.


داد درویشی از سر تمهید

سر قلیان خویش را به مرید

گفت که از دوزخ ای نکو کردار
قدری آتش به روی آن بگذار

بگرفت و ببُرد و باز آورد
عِقد گوهر ز دُرج راز آورد

گفت که در دوزخ هر چه گردیدم
درکات جَحیم را دیدم

هیزم و آتش و ذغال نبود
اخگری بهر اشتعال نبود
اخگری بهر اشتعال نبود...

هیچ کس آتشی نمی افروخت
زآتش خویش هر کسی می سوخت

زآتش خویش هر کسی می سوخت...


قطعه ای از گروه مستان و همای

گوش کنید:

http://www.semital.com/song/33631.htm

نظرات 1 + ارسال نظر
Sajjad MLBK چهارشنبه 25 شهریور 1388 ساعت 09:31 http://www.MLBK.33ir.com

سلام
×من اپم?????حتـــــــــــما بیا
××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
×××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
×××××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
××××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
×××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
××××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
×××من اپم?????حتـــــــــــما بیا
××من اپم?????حتـــــــــــما ب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد